Nagroda od OSK MAXeL - Toyota Yaris w roli nauki jazdy

Zapowiadałem na ten post inny model, ale dziś stało się coś niemożliwego i ZDAŁEM prawo jazdy kat. B za pierwszym razem. W prezencie od ośrodka szkolenia kierowców, w którym się uczyłem dostałem przedstawiany dziś model.
Niestety właściciel nie znalazł modelu z Yariską tej generacji, które mamy w OSK, więc wziął starszą.
Model ma naklejone logo firmy na bokach i masce, tak samo, jak na samochodach, którymi jeździłem w czasie kursu. Ponadto jest duża e L ka na dachu. Autko jest w skali troszkę większej niż 1:43, ponieważ jest dłuższe od Audi Quattro A2. Model szczegółami nie grzeszy, ale ma za to otwierane drzwi i naciągany napęd.
Moim zdaniem jest to świetna pamiątka z kursu, która będzie wyróżniać się na półce pełnej rajdówek :)
Poniżej przedstawiam zdjęcia tego modelu:
W tym tygodniu wrzucę zapowiedziany wcześniej model :)

2 komentarze:

  1. Miła i bardzo oryginalna pamiątka ;)

    Pozdrawiam !

    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Bardzo przypomina mi o tym nie lada wyczynie. :) Szkoda, że nie dali w skali 1:1 xD

      Usuń

Autor bloga: D. Sz. "HitFan". Zdjęcia z rajdów znaleziono w Internecie. Prawa należą do ich twórców. Obsługiwane przez usługę Blogger.