Co nowego? + Porównanie IXO vs. AUTOart

Dzień dobry wszystkim czytelnikom! Dziś chciałem podzielić się kilkoma mniejszymi kwestiami, gdyż nowy wpis o modelu prawdopodobnie zacznie powstawać dopiero w weekend. Zacznę od zbiorowego zdjęcia modeli samochodów z grupy B, które wczoraj zawitało na Facebooka Rajdowej Kolekcji. Taki pomysł na zdjęcie już od jakiegoś czasu świtał mi gdzieś z tyłu głowy, aż w końcu wczoraj mnie natchnęło i go zrealizowałem. Zdjęcie zostało bardzo ciepło przyjęte przez fanów, więc zdecydowanie zasłużyło, żeby pojawić się na blogu. :)
Dzień dobry wszystkim czytelnikom! Dziś chciałem podzielić się kilkoma mniejszymi kwestiami, gdyż nowy wpis o modelu prawdopodobnie zacznie powstawać dopiero w weekend.
Zacznę od zbiorowego zdjęcia modeli samochodów z grupy B, które wczoraj zawitało na Facebooka Rajdowej Kolekcji. Taki pomysł na zdjęcie już od jakiegoś czasu świtał mi gdzieś z tyłu głowy, aż w końcu wczoraj mnie natchnęło i go zrealizowałem. Zdjęcie zostało bardzo ciepło przyjęte przez fanów, więc zdecydowanie zasłużyło, żeby pojawić się na blogu. :)
Moja grupa
Moja grupa B
Znajdujące się na nim modele, (w kolejności od prawej do lewej) to:
  • Audi Quattro A2 (1983) - model, od którego zaczęła się moja kolekcjonerska przygoda,
  • Audi Quattro A2 (1984) z poprzedniego wpisu,
  • Audi Sport Quattro E2 - ikona grupy B,
  • Lancia 037 Rally, czyli pierwszy samochód wykorzystujące pełne możliwości regulaminu grupy B,
  • Lancia Delta S4 - niezaprezentowany jeszcze model z rajdu Monte Carlo 1986 (Na blogu pojawiła się wcześniej wersja z Rajdu RAC Lombard 1985),
  • Ford RS200 - wspaniały samochód rajdowy, który niestety nie zdążył pokazać swojego potencjału,
  • Peugeot 205 T16 E2, czyli prawdopodobnie najlepszy samochód tej szalonej ery,
  • MG Metro 6R4 — niezaprezentowany jeszcze model samochodu, który wyróżniał się na tle konkurencji swoją wolnossącą, 6-cylindrową, widlastą jednostką napędową o pojemności trzech litrów. Reszta stawki korzystała z jednostek z turbo.
Tak jak wspomniałem wyżej, w najbliższy weekend postaram się zaprezentować kolejny model, będzie to Focus WRC (a więc według definicji Kankkunena — auto dla chłopców). Możecie się spodziewać wysokiej jakości wykonania, ponieważ wyprodukował go AUTOart.
Poruszyć też chciałem jedną drobną kwestię techniczną, mianowicie na blogu działa już efekt tzw. lazy load, dzięki czemu zdjęcia płynnie pojawiają się, dopiero kiedy do nich dojdziemy. Prawdopodobnie większość nawet na to nie zwróci uwagi, ale mnie bardzo cieszy ta drobnostka :)
Na sam koniec, zostawiam Wam porównanie modeli Citroëna Xsary WRC w wykonaniu IXO oraz AUTOart, które zapowiedziałem już jakiś czas temu, we wpisie Jeden punkt do mistrzostwa [1 z 2]. Auta są z dwóch różnych sezonów (IXO — 2004, AUTOart — 2003), więc nieznacznie się różnią, np. napisem na wlocie powietrza na zderzaku. Nie będę dzisiaj wskazywał mocnych i słabych stron. Zostawię to zadanie dla Was. Życzę miłego dnia i pozdrawiam!
Porównanie modeli Citroen Xsara WRC w wykonaniu IXO i AUTOart
Porównanie modeli Citroen Xsara WRC w wykonaniu IXO i AUTOart
Porównanie modeli Citroen Xsara WRC w wykonaniu IXO i AUTOart
Porównanie modeli Citroen Xsara WRC w wykonaniu IXO i AUTOart
Porównanie modeli Citroen Xsara WRC w wykonaniu IXO i AUTOart
Porównanie modeli Citroen Xsara WRC w wykonaniu IXO i AUTOart

4 komentarze:

  1. Zdjęcie grupy B wyszło ci rewelacyjne! Czuć w nim moc! Czekam na prezentacje Focusa WRC!

    Pozdrawiam!

    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Focus pojawi się (mam nadzieję) niedługo. :)

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne wszystko Grupa B!
    Moje ulubione to Lancia 037 i Audi Sport Quattro E2.
    Przytulić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Juanh! Zgodzę się z Tobą, oba są wspaniałe. 037 ma piękną sylwetkę, a Audi jest w 100 % bezkompromisowe ;)
      Pozdrowienia

      Usuń

Autor bloga: D. Sz. "HitFan". Zdjęcia z rajdów znaleziono w Internecie. Prawa należą do ich twórców. Obsługiwane przez usługę Blogger.