Co nowego?

Kolekcja w gablocie Na wstępie chciałem podziękować wszystkim odwiedzającym stronę. W tym tygodniu stuknęło 25 tysięcy wyświetleń! To niewątpliwie kolejny kamień milowy w prowadzeniu strony i motywacja, aby budować i ulepszać ją dalej. :) Muszę też pochwalić się, że znalazło się lepsze miejsce dla Rajdowej Kolekcji - w moim pokoju stanęła podświetlana gablota, którą dostałem od rodziców. Po paru poprawkach dokonanych wspólnie z tatą, była gotowa aby zapełnić ją modelami. Efekt można zobaczyć na poniższym zdjęciu. W końcu jedno z moich kolekcjonerskich marzeń się spełniło. Nawet nie wiecie, jak epicko wygląda...
Witajcie! Na dziś trochę luźniejszy wpis. :)
Na wstępie chciałem podziękować wszystkim odwiedzającym stronę. W tym tygodniu stuknęło 25 tysięcy wyświetleń! To niewątpliwie kolejny kamień milowy w prowadzeniu strony i motywacja, aby budować i ulepszać ją dalej. :)
Muszę też pochwalić się, że znalazło się lepsze miejsce dla Rajdowej Kolekcji - w moim pokoju stanęła podświetlana gablota, którą dostałem od rodziców. Po paru poprawkach dokonanych wspólnie z tatą, była gotowa aby zapełnić ją modelami. Efekt można zobaczyć na poniższym zdjęciu. W końcu jedno z moich kolekcjonerskich marzeń się spełniło. Nawet nie wiecie, jak epicko wygląda, gdy w ciemnym pokoju jako jedyna daje światło. :D
Kolekcja w gablocie
Tak prezentuje się cała Rajdowa Kolekcja
Z bieżacych spraw, chciałbym nawiązać też do ostatniego wpisu o rajdowej historii Toyoty. Retorycznie zapytałem też :
Kto wie, może już w tym sezonie uda się dopisać kolejne zwycięstwo do historii?
Zespół Toyota Gazoo Racing zatryumfował szybciej, niż się spodziewano. Już w ubiegły weekend podczas Rajdu Szwecji, Jari-Matti Latvala za kierownicą Yarisa WRC dotarł do mety przed reprezentantami M-Sportu - Ott'em Tänakiem i Sébastienem Ogier. Szef zespołu Toyoty, Tommi Mäkinen zapewne jest dumny ze swojego rodaka. Ja trzymam za nich kciuki. W końcu im więcej aut zdolnych walczyć o mistrzostwo, tym lepiej dla tego sportu. Czyż nie?
Jak pewnie większość zauważyła, na blogu pojawiła się całkiem nowa szata graficzna. W miejsce szaroburej kolorystyki postawiłem tym razem na kontrast czerni i bieli, przełamując go charakterystycznym zielonym akcentem. Zmian dokonałem po tym, jak jeden z fanów Rajdowej Kolekcji na Facebook'u wysłał mi swoją propozycję nowego, bardziej minimalistycznego logo. W myśl tej konwencji postanowiłem trochę odelżyć stronę - pozbyłem się animacji powiększania, a pozostałe zostały przyspieszone. W parze z tymi zmianami, zawitała też nowa czcionka. Dajcie, proszę, znać, co uważacie o aktualnym wyglądzie strony. Jest lepiej/gorzej? Piszcie w komentarzach, bądź na nowo utworzonej stronie Kontakt.
Za sobą mam też już pierwszą sesję egzaminacyjną na studiach. Mam nadzieję, że teraz znajdzie się więcej wolnego czasu, aby odświeżyć starsze wpisy i zaktualizować nieco zaniedbaną już Bazę kierowców.. To już wszystko na dziś. Pozdrowienia dla wszystkich!

Komentarze

  1. Damián, me gusta el nuevo aspecto del blog; cambiar es siempre bueno, pero nos cuesta hacerlo, temerosos por que pueden no gustarle a nuestros amigos. A mi me gusta!
    La vitrina, ¡es preciosa! La luz le queda muy bien, la visión es excelente. Creo que cuando sumes más coches deberás retirarlos de sus bases, así entran más modelos.
    Abrazo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juanh, bardzo się cieszę, że zmiany się podobają. Masz rację, że pochłonęły trochę czasu :)
      Na początku modele trzymałem bez gablotek na półkach, ale niestety po miesiącu były już bardzo zakurzone. Dlatego włożyłem je z powrotem do ich gablotek. Boję się o nie.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kurz nasz największy wróg. No i jeszcze brak miejsca haha. Fajnie że kolekcja ma swój kąt. Życzę by lada moment była za mała;-) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj trochę to zajmie. Jak będą w końcu wszystkie półki to w takiej konfiguracji wejdzie do niej +- 100 modeli, na razie mam 40 ;)

      Usuń
Co sądzisz o tym wpisie? Podziel się swoją opinią w komentarzu!